Rain forrest - Reisverslag uit Cairns, Australië van Sita Beverwijk - WaarBenJij.nu Rain forrest - Reisverslag uit Cairns, Australië van Sita Beverwijk - WaarBenJij.nu

Rain forrest

Door: Sita

Blijf op de hoogte en volg Sita

13 Februari 2018 | Australië, Cairns

Dinsdag 13 februari 2018
Vanmorgen vroeg vertrokken om 7 uur naar Daintree national park.
Langs de gold coast, op de James Cook Highway gereden met een prachtig uitzicht op de Pacific Oceaan. We boffen want het is prachtig weer in het regenseizoen.
Hier in Australië hebben ze 2 seizoenen. Zomer van oktober tot maart ( regenseizoen) en winter van april tot september
(droogseizoen).
Op dit moment is het voor de tijd van het jaar te droog. Voor ons een geluk maar de bevolking wil graag dat gaat regenen.

• 15 Februari 2018 - 11:04

Henk En Gritaq:

Hallo Sita,

Je hebt vast nog genoten van je verblijf in Cains en nu weer op weg naar huis .
    Wij willen jou heel erg bedanken voor de mooie/leuke reisverslagen en dat wij zo mee hebben kunnen genieten van deze prachtige reis.